Jag borde...

... gå och lägga mig nu. Säger det hela tiden men så tänker jag, eh ska bara kolla en sak till...;) Ska iaf till skolan i morgon, börjar med hemkunskap klockan tio i åtta som vanligt. Tror vi ska ha praktiskt prov... om jag inte minns fel. ;)

Nej nu ska jag stänga av datorn och köra upp katten från min säng, haha. Sov gott!

Btw, sitter och lyssnar på green days Bullet in a bible- skiva. man blir något pepp inför konserten av den!! 8)
Green Day – American Idiot - Live
"Don't want to be an American idiot.
One nation controlled by the media.
Information age of hysteria.
It's calling out to idiot America."


Kommentarer
Postat av: Anonym

test

2010-05-26 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback