Torsdag

Hej alla!

Måste inviga mitt nya tangentbord =) Höhö, känns helt annorlunda.
Idag har det inte hänt så mycket. Eller jo vi var i viby en sväng och kollade när Luggis skulle hoppa på "pay and jump". Hon hoppade 80- 90 tror jag. =) Sedan på eftermiddagen var vi ute och red en sväng i skogen. Det var någon som hade lagt en hög med grenar mitt över hela stigen så vi fick gå runt dem. Höhö, förstörde våran fina långa galloppsträcka.

Annars har det inte hänt så mycket. Försöker övertala mamma att skjutsa in mig till marieberg i morgon så att jag kan kolla på en kamera. Har funderat ett tag nu och jag tror jag vet vilken jag ska köpa men vi får se.

Tangentbordet fungerar jättebra faktiskt, höhö, om det var någon som undrade.

Vi hörs!

Bye bye

Plumkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback