Svar till Josefine

Om ni vill läsa vad Josefine kommenterade så får ni kolla under kommentarer :D
Jag svarar här eftersom jag inte riktigt vet hur man svarar på kommentarer, smart, jag vet :P

Jo, Josefine det är ju skönt att sluta tidigare oxå, något som vi faktiskt fick göra sen, men det är ändå härligt att bara "vara" hemma utan att känna att man måste göra något, jag brukar ofta känna att jag måste "göra" saker  och då är håltimmar sköna att ha eftersom jag inte hinner börja göra något viktigt utan bara slappa :

Nåväl, i Fredags då vi hade håltimmen så visade det sig att vi inte hade någon bild eftersom läraren var sjuk, både bra o dåligt eftersom jag verkligen måste hinna klart med en sak och jag är o kollar på studenten nästa fredag så jag får se hur jag fixar det.
Men i alla fall så jobbade vi in SO:n när vi skulle haft biologi, innan bilden så det var skönt, som det var nu så skulle vi sluta 14.10 istället för 15.20, sen så visade det sig att vi inte skulle ha någon bild och då frågade vi Japan(svenskläraren) om vi kunde ha provet då istället, men han kunde inte förens kl. 12 och då hade vi matte, men våran snälla mattelärare lät oss slippa matten så vi hade provet 12 och jag slutade 13.10, 2h och 10 min tidigare alltså och det var superskönt:D

Är det någon mer än jag som känner att Plumkin har övergivit oss? Ska skälla på henne om jag får med henne till sjön:P

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback