Skrivkramp

Hej alla glada!

Idag har det varit en väldigt skön dag, slutade redan 11.15 och kunde börja plugga franska och skriva engelska berättelse vid 14.10

Franskan gick helt okej, kan det mesta.

Engelskan gick bra men den har gett mig skrivkramp, skrev typ 32 sidor, jobbigt, mina fingrar har nästan börjat strejka, därför blir inlägget kort...

När jag skrev engelskan så upptäckte jag efter ett tag att där jag skulle ha skrivit "engelska" hade jag skrivit "svenska" lite smått irriterande att ändra på det...

Just nu unviker jag allt som har med bibliotek att göra, har nämligen en bok att lämna in som jag, om det är den bok jag tror de vill ha, inte ens har börjat läsa, men men man är ju ledig 5 dar nu, JIPPIE!!!

Till min sista mening, purple frogs are ill-tempered, never forget that ;D

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback