Prov...

Hej alla glada!

Idag är jag inte så glad, fick reda på att vi ska ha franskaprov på torsdag istället för på onsdag, okey, det är väl lugnt tänker ni, men det blir ju bara jobbigare då, för då kan man inte plugga lika mycket till svenskan som man har på fredag...

Annars så har man spelat fotboll idag, det var härligt att ligga och sola innan fast jag hade ju dragit upp tröjan och Plumkin den skurken la gräs på min mage eller kittlade den hela tiden, men jag hämnades och la gräs i hennes tröja:D
När vi spelade fotboll så blev det varmt och efter att ha studerat killarna som spelade fotboll på ett annat ställe och insett att de inte hade några tröjor på sig så tog jag och Hockeyn av oss tröjorna, vadå, killarna ska väl inte få ha allt det roliga:P
Plumkin fega och Stalkern ville knappt ta av sig sin munktröja för hon tyckte att tröjan under var för U-ringad och dessutom genomskinlig, så sa Plumkin att killarna antagligen inte skule kolla på hennes tröja eftersom Hockeyn och jag bara hade sport bh, det höll hon med om och tog av tröjan, väl avklädd så insåg hon att tröjan inte alls var genomskinlig och sen spelade vi lite till.

Nu ska jag gå ut och fika med min mammut, jag och mina gröna puma shorts :D

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback