Muffins

Hej alla glada!

Vet ni en sak? Florsocker med vatten i sig är nam nam :D
Har bakat muffins med dumle i sig idag och då hade man glasyr och daim ovanpå, gott gott...

Stör mig lite på att det finns några böcker i en serie jag läser som inte har kommit ut på svenska än :/

Nu sitter jag och lyssnar på mix megapol, gör ni det också?
Det var något program som heter kväll med Ann-Sofie, och då prata de om vad man inte får göra när man är ute och dejtar.

Vet ni att:

Om man är man så får man inte dricka päroncider.

Om man är kvinna får man inte sminka sig för mycket.

Det var en tjej som hade åkt till Montreal i Kanada för att träffa en man som sa sig vara 55 år gammal(de hade snackat i 2 år och på nätet) Och när hon kom fram så visade det sig att han var 75!!!

Nu ska jag gå upp och kolla om datanissen kan vara schysst och fixa en grej åt mig...

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback