Mors dag

Hej alla glada

Lystring alla glada människor som inte har hört detta: Söndag den 31 maj är det inte bara Pingstdagen, nej det är även mors dag, så om vi vill få kläder lite då och då så är det bäst att vi kommer ihåg att köpa något åt våra kära mödrar.
Nja, det är ju inte bara för kläderna man får då och då som man ska fira dem, jag har köpt en klänning åt min mamma för att hon alltid(förutom när vi bråkar) är bäst och tröttnar (oftast) inte på mina smarta och något många frågor:)

Jag tycker det vore kul om hockeyn köpte en klänning åt sin mamma, inte vilken klänning som helst såklart, utan den klänning som modern hennes tvingade henne att lämna tillbaks, oj oj oj vad elak jag är, självklart ska hon ge henne något hon kan tycka om, men det var en rolig tanke, erkänn?!

Over and out

Mummy's Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback