Onsdag

Men se godag alla glada ;)

Till skillnad från Luggis så har jag inte ätit en enda våffla idag ;O! Haha. Dagen började i alla fall med att jag vaknade (konstigt va) och kände mig ovanligt trött. Jaja, vaknade i alla fall till lite när jag åt frukost. Sedan var de bara ut i kylan och knalla till konditoriet. När jag kom fram dit berättade de att jag skulle vara nere i bageriet idag. Så jag tog på mig ett förkläde och gick ner dit. Fick börja med att göra kakor, hallongrottor för att vara exakt ;). Jaja, tiden gick iaf ganska snabbt fram till det var dags för fika. Då smsade Luggis och ville att jag skulle gå till ica och handla drickyogourt. Som ni kanske nyss läste i Luggis inlägg så kunde jag dock inte gå ifrån ;) Ja, sedan fortsatte bagarna att baka och jag fortsatte att hjälpa till med de enkla grejorna fram till 11 någon gång då jag gick och åt. Sedan tillbaka till konditoriet igen men då hade alla bagare gått hem så då fick jag vara uppe i cafet. Fanns dock inte mycket att göra eftersom det var ovanligt lite kunder. Jaja, sedan gick jag hem vid ett-tiden.

Ni anar inte hur ont mina fötter gjorde när jag kom hem. Antagligen för att jag  har stått upp hela dagen. När man är i skolan så sitter man ju mest av tiden. Men jaja, nu sitter jag här och lyssnar Until We Bleed, ni vet låten från  "i taket lyser stjärnorna". Riktigt bra faktiskt. Har dock en annan låt på hjärnan, en låt som jag irreterande nog inte vet vad den heter! Gaah!

Vi ses och hörs!

// Plumkin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback