Torsdag

Torsdag idag, det visste ni inte va? Haha, ja, jag var i alla fall på konditoriet idag också. Var nere i bageriet någon timme, men annars var jag uppe i cafet. Sedan på eftermiddagen så kom Luggis som en liten glad överaskning och hälsade på =).

Ush vad kallt det är ute nu, kom precis in från stallet. Trodde att våren var här nu men idag märks det inte. Fast den kommer väl snart =) Snart är det ju tid att ställa fram klockan eller ska man ställa tillbaka den? Ne man ska ställa fram den, haha! Ja, det betyder väl då att man får sova en timma  *tänker* ... längre...? Jo så måste det bli.

Jag har fortfarande den där jobbiga låten som jag inte kan lyssna på för jag inte vet vad den heter på hjärnan! Gaah, måste ta reda på vad den heter snart! x)

Vi ses och hörs

// Plumkin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback