Tisdag

Tjoho alla!

Har inte skrivit på ett tag nu  men sådan tur är så har Luggis varit duktig och skrivit!

Haha, ja vi har iaf prao nu. Denna vecka är det bageriet för mig och nästa vecka blir det veterinärstationen. =) Ganska skönt att praoa faktiskt, nu finns inte så mycket att göra på bageriet så det blir lite långtråkigt ibland men annars är det roligt.

Btw, har nyss upptäckt att jag har gratis sms =D! Ingen aning varför, kanske är den där julklappen från 3 som fortfarande gäller!? Well, jag klagar inte, får se hur länge det varar ;)

Vi hörs snart igen, ska försöka att inte vara lika seg på och skriva ;P

// Plumkin

Oo, jösses glömde att jag ska spela snart, får ta och skynda mig! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback