Tårta

Hej alla glada!

Idag har varit en riktig mysdag, vaknade ungefär vid halv 11 hos mormor, ja, inte hos mormor, men i hennes hus i alla fall, det var jätteskönt o bara kunna ligga i sängen utan att gå upp, efter det åt jag frukost och plinka lite på pianot, kul kul.

Igår var det ju final av Let's Dance, jag hejade på Magnus men Lailas showdans var ju väldigt vacker, men Magnus var bäst och Magnus vann, vilka håller med mig?

Idag, efter många men och tjat från mig så ska mamma baka en tårta!

Tårtan består av en marängbotten med rice crispies o sen någon god chokladkräm o sen ett lock av maräng, det är verkligen jättegott!!!

Har just insett att Britney Spears är ganska bra, hennes låtar är bra och rösten är fin!

Om ett tag så ska jag bli guldlock :)

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback