Söndag

Goddag kära läsare!

Är det inte helt underbart ute, klockan är snart åtta óch det är inte mörkt ännu =)! Vaknade klockan kvart över elva, sommartid i morse av att pappa ropade. Då gick jag upp och kollade på klockan här uppe som då visade kvart över tio och trodde att klockan var kvart över tio. så blev jag helt förvirrad tills vi var ute och red och jag insåg att ingen hade ställt om den klockan.

Haha, så kan det gå ;). Annars har det inte hänt så mycket idag, har sms:at med en kompis typ hela dagen eftersom hon precis har skaffat 3 och vi sms:ar gratis till varandra.

I morgon blir det prao igen, på veterinärstationen den här veckan. Det ska bli kul, får se vad jag får göra =D.

Vi ses och hörs!

// Plumkin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback