Solsemester

Hej alla glada!

Kom just på att jag inte berättat hur min solsemester var...

Det här med att bli brun gick väl sådär, jag låg och stekte mig varje dag men ändå så blev ma mére et mon pére brunare än mig, typiskt!

Det andra som slog mig när jag gick där var att alla snygga killar är upptagna, typiskt igen.

Vi åt på olika resturanger, men bäst var mama Lucia, det var smaskens :D

Den 14:e fyllde jag 15 år, tack den som kommenterade grattis, ni andra skärp er, nej, skojade bara, men när jag fyller 16 då ser ni till att säga grattis alla va?

Nåja, min 15:onde födelsedag kunde också blivit min sista, vi badade för sista gången i havet och det var ganska roliga vågor, plötsligt kommer en jättevåg emot mig och jag tror att det ska gå bättre om jag dyker under den, men det gjorde det inte, jag fick den på nacken och rullade runt i sanden, har fortfarande kvar sand i håret trots att det tvättats noga, när jag låg där under vattnet hann jag tänka: Jag vill inte drunkna på min födelsedag och till sist kom jag upp och pappa fånga upp mig, jag tror tyvärr att jag var lite oanständig, men det brydde jag mig inte så mycket om, de badade ju för guds skull topless där, svårt att veta vad man skulle kolla....

Nu är jag trött o ska äta popcorn  med nonstop,. det är jättegott, smaka det!

Äter ni också någon blandning som andra rynkar på näsan åt? Tveka inte att dela med er av denna säkert delikata rätt!

Over and out

Luggis
Kommentarer
Postat av: Olivia

Mjo. Det är ju så. De flesta snygga killar är upptagna, tyvärr. Inte alla dock, som Bill och Tom t.ex. (;

2009-03-23 @ 18:01:22
URL: http://crush.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback