Smink party

Hej alla glada!

Idag så åkte jagb bil till skolan med datanissens tjej, hon var duktig o köra och körde bara 80 på 50 väg, vi var lite sena eftersom det tog ett tag för henne att väcka datanissen.

Jag kan konstatera att det inte var urtråkigt på biblioteket men det var roligare på veterinärstationen.

Nu när jag kom hem hade jag tänkt jobba lite med min kemi, sen insåg jag att blocket var i skolan så jag tar hem den imorrn, när jag inte kunde jobba kemi tänkte jag jobba matte, men jag har inte hittat min linjal, så nu sitter jag här istället...

Idag har jag ätit en lussebulle och det var gott ikväll blir det "smink party" så sov så gott :D

Over and out

Luggis
Kommentarer
Postat av: Ammii

Omg jag diggar bilden på Billieboy på din header<3

2009-03-31 @ 15:52:11
URL: http://ammii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback