Rent rum tjoho

Hej alla glada!

Nu sitter jag vid datorn igen, har en kompis som stör sig på om man skriver data, så nuförtiden skriver jag dator, stör ni er på det?

Just precis nu så blev jag super duper sugen på att spela the sims 2, det är ju bara så roligt :D

Som ni märker så skriver jag inte särskilt bra och det beror på att jag inte vet vad jag ska skriva om :S

I Fredags var jag, Plumkin o Stalkern ute på stora stan och shoppade lite, efter det var det dags att gå på premiären av:
"En shopaholicks bekännelser", den var väldigt bra, rekomenderas att se :)

Igår åkte vi till några av mammas o pappas vänner, det var också kul, satt o spelade "på andra sidan häcken" med deras 7-åring ;P

Nej nu tar sims begäret snart över!

Over and out

Luggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback