God eftermiddag!

Äntligen fredag! Fredag den 13 visserligen men ja, fredag i alla fall =) Haha, fast jag tror inte precis att man får otur på fredag den 13, det har inte hänt något speciellt någon gång. Eller jo, en gång vrickade jag foten och fick gå med kryckor i någon vecka men det var ju bara en slump, eller hur??


Haha, ja fredag är det i alla fall och vi har den längsta dagen på hela veckan. Lektioner från klockan tio i åtta till kvart över tre! Men ja, de har gått ganska bra =)


Kollade nyss ut genom fönstret och upptäckte att snön har börjat smälta! *happy dance* ska det äntligen bli vår! =D


Vi hörs och ses!


// Plumkin

Kommentarer
Postat av: Olivia

Är det fredag den 13:e idag? Åh, det kanske förklarar varför jag surat hela dagen, haha. Tack för kommentaren på min blogg btw och kul att du hittat dit!

2009-03-13 @ 21:33:08
URL: http://crush.webblogg.se/
Postat av: cajsa

visst är dem!! :)

2009-03-14 @ 11:16:59
URL: http://cajzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback