Sista torsdagen i 8:an

Hej alla glada!

Det riktigt pirrar i kroppen på mig när jag tänker på att det här faktiskt är den sista torsdagen i 8:an vi går i skolan:D
Nästa vecka så är vi lediga på torsdagen och det ska bli skönt...

Imorrn blir det till att vara ledig från skolan eftersom jag ska gå på studenten(och kolla)

Så nu har jag bara 2 "riktiga" skoldagar kvar, för på onsdag så har vi inga vanliga lektioner torsdag=ledig Fredag= Skolavslutning :)

Sitter och funderar på vad jag ska gå för linje på gymnasiet, alla andra verkar veta vad de ska gå och jag lutar lite åt Europaekonom, då får man ju läsa mycket språk och även åka till ett annat land varje termin?!

Vad ska ni gå/vad går ni för linje? Det skule vara kul och veta :D

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback