Försov mig

Hej alla glada!

Idag har jag upptäckt den hemska sanningen om att försova sig, jag vaknade nämligen klockan 08.00 av att hockeyn ringde och undra var jag var (vi börjar 07.50) Eftersom jag var nyvaken så var jag inte så smart, tänkte väl: "kom igen, klockan är bara halv sju, men så kollade jag upp på klockan och såg att den var 08.00, snacka om panik, la på luren ser att min frukost är framdukad, springer in på toa, välter ner allt smink, struntar i det och sen ut igen, springer till våran telefonskvallra och ser att mamma inte har ringt, triumf! Det var inte mitt fel. Cyklar till skolan och börjar sjunga/spela.

Lite senare så ringer jag mamma och frågar varför hon inte väckte mig, varav hon säger att det gjorde hon visst och att jag lovade att jag skulle gå upp, man kan väl säga att hon var lite sur på mig.
Jaja, efter ett tag så kommer jag på att jag inte minns något från morgonen, sedan så får jag ett sms att jag ska gå till lindex innan jag ska klippa mig, jag fattar inte vad jag ska göra på lindex, men efter ett till samtal till min kära moder så får jag, efter att hon har retat mig ett tag, svaret på det....

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback