Svensk sommar

Ush, det regnar ute igen. Vart tog det fina varma vädret vägen? x)

Jaja, ska träna ikväll och sedan ska vi på ett sånt där funktionärsmöte. Nästa vecka är det ju näligen julihoppet. Ska vara med och tävla på torsdagen i alla fall och skulle även kunna vara med på fredagen fast då har jag inte anmält mig...? Sedan blir det väl till och stå på banan och plocka upp hinder på lördag och söndag...;P Men sedan veckan efter det åker vi på semester =D!

I morgon är det näst sista avsnittet av morden i midsummer också =). Ska bli kul, fast det är lite synd att de har slutat spela in dem nu... Haha, snacka nördigt att sitta och kolla på morden i midsummer varige vecka x) Innan det är det ju allsång på skansen också. Brukar ni kolla på det? Syster och jag funderar på att åka dit veckan efter vi vart på semester, då får ni kolla efter oss på tv x) asg.

Ne, nu måste jag sluta skriva och gå ut i det extremt varma och fina sommarvädret! x) not

Bye

Plumkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback