Lördag

Ush vad trött jag är, började jobba klockan 07.00 i morse och det är ändå senare än 06.00 som vi började förra gången! x)  Fast jag kanske kunde ha gått och lagt mig lite tidigare, satt uppe här vid datorn som vanligt utan en tanke på att på och lägga mig tidigare x).

I går va vi i alla fall på Harry Potter, den var helt okey, fast jag tycker nästan boken var bättre. Filmen liksom bara rullade på i två och en halv timma, det blev aldrig riktigt spännande som i boken... :P Fast jag rekomenderar er att se den, den var helt ok 8D

Vad händer idag då? Kan man fråga sig själv x) Haha, men som vanligt, inget spec. :)

Vi ses

PÖÖÖÖöÖÖÖÖÖÖÖZZzzZz (nej vadå fjortis xD)

Plumkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback