Utvecklingssamtal

Hejsan alla glada!

Idag har det varit en ganska skön dag, har typ inte gjort något på lektionerna eftersom jag var klar med det mesta, på slöjden syr jag en cool klänning :)
Hade inte tänkt jobba något på So:n heller, men så var Eritee snäll o lämna ut sitt lösenord till mig så att jag kunde syssla med lite forskning om kyotoavtalet, man tackar man tackar :D

Sedan har jag haft utvecklingssamtal, skulle lämna in min j*vla kemiuppsats och upptäcker typ 30 min innan vi ska gå att jag tydligen inte hade skrivit klart allt, pust, skrev i alla fall klart det och kom plötsligt ihåg att min käre fader kanske hade laddat över fel fil så jag kollade på hans dator och mycket riktigt, där låg den j*kla uppsatsen, sedan blev det till att skynda sig ner och lyssna, vi ska få ny lärare i matte/No, hoppas det inte blir egypten, inget om om egypter men personen i fråga hade bara bott i Sverige i några år...

Nej nu ska jag ta o kolla vad Plumkin har skrivit för inlägg medan jag har varit borta!

Over and out

Luggis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback