Torsdag

Yeeay, grattis Luggis :D. Hon har nu laddat upp sin första bild =)

Ush ush, jag borde inte skriva här. Har nämligen en upsats som ska vara klar i morgon, hehe, alltid sent ute.
Nej, men nu börjar den faktiskt bli klar. =)

Kom för övrigt hem för cirka tjugo minuter sedan. Har varit i ishallen sedan halv sex. Imorgon blir det konsert... =) Galaklädd ska man vara också, fick sticka till Lindex på lunchrasten för att köpa strumpbyxor. Luggis skulle ha följt med men så hörde de ett ryckte om att biblioteket delade ut böcker helt gratis och stack iväg direkt x)

Ne, nu måste jag verkligen fortsätta med upsatsen så att jag kan gå och lägga mig snart... =)

Plumkin!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback