Otur

Hej alla glada!

Idag måste det ha varit min otursdag, slutade skolan vid 2 och åkte sedan upp till stallet direkt för att mocka, hade alltså skolkläder på mig men det var inga problem tänkte jag, det finns ju ett par gamla för stora stövlar i stallet.
När jag kom dit kunde jag konstatera att visst, det fanns stövlar, men de var typ två storlekar för små, aj sa tårna.
Sedan skulle jag fylla på vatten o fyllde på lite för mycket, blev blöt på byxorna och det höll på att rinna ner i fickan där mobilen låg, men jag räddade den :)
Sedan när jag cyklade hem så kom jag ihåg att jag hade choklad i väskan, tog upp den och åt en bit, sen började jag cykla och allt gick bra tills jag skulle ta en till bit, då tappade jag den :(
Vad kan mer gå fel? Kanske ska snubbla på några sladdar ikväll?

Over and out

Luggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback