Måndag

Hej alla = )

Har inte skrivit på ett tag nu, (Luggis har klagat).  Det har inte hänt så mycket ändå, var på "disco" i fredags och dansade tillsammans med Luggis och några andra... =) E ville inte dansa, hon tyckte nog musiken var för hög ;) Som Luggis nyss skrev så missade vi tåget hem som gick 11.16 med typ 1 minut så vi fick sätta oss på centralen och vänta i ca 40 minuter... ;) 
Ja, sedan var det en ovanligt lugn helg och nu är det måndag. Gillar inte måndagar, då har man hela veckan med massor av läxor och prov framför sig. Men jaja, har iaf tagit ledigt på fredag då vi ska spela. Har bara ett litet problem, man ska visst ha "galakläder" på sig, och jag som hade tänkt ta jeans och en t-shirt;) haha, vi får se hur det blir.

Nu borde jag egentligen börja skriva på so:n eller förbereda mig inför uppsattsen på onsdag eller kanske göra franskläxan eller plugga till biologiprovet. Som sagt, hatar måndagar 8) Pluss att jag verkligen stör mig på designen som vi har nu, ska fixa den jag lovar 8)

// Plumkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback