Dansa

Hej alla glada!

Kan bara tala om att det inte är särskilt smart att gå på disco i 5 cm höga klackskor som man bara har använt 2 ggr förrut, det bli aj aj för fötterna.

Dagen började med ett svenskaprov i skolan som var konstigt, sen åkte man in för att se en isshow som var väldigt rolig och bra, påtal om roligt, jag måste ha sett rolig ut eftersom jag hade jacka, överdragsbyxor och sedan mina klackskor.

Sedan var det dags att åka till folkets hus, fick vänta ett tag på Plumkin o Stalkern men efter ett tag så kom dom och  efter det så fick vi blåsa i ett alkoholtest, kan bara upplysa att jag inte hade någon alkohol i kroppen.

När man kom in så var det värsta härliga dunket, Plumkin måste ha blivit lite avdomnad för hon protesterade inte när jag bad henne lägga min mobil i fickan, yes :)

Sedan var det dags att börja dansa, det var jättekul eftersom man inte kunde se löjlig ut eftersom alla dansade ungefär likadant.

Jag trivdes som fisken i vattnet förutom mina värkande fötter, Luggis tyckte det var helt okej, i alla fall "dans duellen"
Stalkern tyckte det var för högt så vi gick därifrån tio över 11.

När vi kom till stationen så såg jag att det tåget som skulle ha gått fem över elva var försenat så det stod på perrongen och vi kom på att vi kunde ta det tåget istället för det som kom 5 i tolv, sagt och gjort, jag köpte biljett och sedan väntade jag på stalkern, stalkern råka trycka fel första gången o sedan fick hon inte igång den igen och plötsligt hade tåget gått och då minsann funkade biljettatomauten.

Jag kom hem och var hungrig så jag åt lite kräm pch drack ett glas cola, tips: Drick inte cola på fastande mage, det svider.

Over and out

Luggis
Kommentarer
Postat av: Stalkern

Haha, vad deprimernade jag låter :P Fast det var nästan fånigt högt! :P



//Stalkern, som ni så fint har döpt mig till ;)

2009-04-19 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback