Äntligen Fredag

Hej alla Glada!


Plumkin is back on track ;) Sitter här och lyssnar på Tokio Hotel, by your side, på piano. Låter kanske konstigt men den är jättebra! Jaja, min dator är i alla fall jätteseg, har ingen aning om varför. Så vi får se hur det går att posta det här senare...


Jaja, i morgon ska jag i alla fall på städdag med ridklubben. Luggis hade nästan tänkt att dissa oss där ett tag men sedan bestämde hon sig för att följa med endå... ;) Det blir väl till och bära massa tunga hinderstöd och köra undan massa stora grenar som vanligt. Sedan ska vi troligen på läger på påsklovet också...=)


Nu har vi haft den sista veckan med praktik också. Att vara på veterinärstationen var faktiskt riktigt intressant! Fast konstigt nog så är jag inte alls lika sugen på att bli veterinär nu som jag va innan vi praoade. Bagare är jag inte heller så sugen på att bli, nu efter att ha praoat på bageriet. Hm, jaja vi får väl se vad det blir, det är ju ett tag kvar innan man måste välja. ;)


För övrigt så glömde jag att ta med mina kemi-saker och mina so-saker hem så nu kommer jag inte kunna plugga på hela lovet. Haha, hade varit helt okey om de inte skulle vara inlämnade typ veckan efter lovet! Vi får se vad jag gör, min syster har ju en kemi bok här hemma i alla fall så jag kanske snor den ;).


// Plumkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback